22 haftalık hamileyim detaylı ultrasonda beyındeki sıvı fazla çıktı dr yediklerimden dolayı olabilir dedi karnımdaki sıvıda fazlaymış ve bebeğin gelişimi 5 gün önde bunlarda yediklerimden dolayı olabilirmiş cuma günü şeker yüklemesi yaptırıcam ama hepsi yediklerimden dolayı olunca kendimi çok fazla suçluyorum o kadae da dikkat ediyordum halbuki