hamiyetozturk351748 Merhaba hanımlar kız bebişe 40+6 haftalık hamileyim yarın kontrolümüz var hala doğmadı bazen sancılanıyorum belim sırtım ağrıyor vakti geçtikçe korkuyorum napayım bilmiyorum var mı fikri olan
sadece1selda @hamiyetozturk351748 41+1 de doğurdum yeni üç gün oluyo benim de kız bebek zorla geldi ben hergün hastaneye geliyordum doktorun birşey demiyor mu
hamiyetozturk351748 sadece1selda nst normal sancı bile çıkmıyor bebek iyi kalp atışı ve hareketleri iyi adet sancısı yaşıyor gibi ağrılarım oluyor normal doğum sancılarının gelmesini bekliyoruz ikimizde iyi olduğumuz için doktor aksi bir şey söylemedi 41. Haftaya girdiğimizde doğumu planlarız demişti suni sancı vererek kabul etsem mi bilmiyorum
sadece1selda @hamiyetozturk351748 aynı benim de öyleydi nst de sancı bi çıkıyodu bi yoktu yani doğum olacak kadar degildi bebeğimin hareketleri yavaştı 41+0 da yatış verdiler suni aldım açılmam ilerlemedi bebeğim strese girdi yani suni için kolay diyemem ama allah doğumun kolayını su gibi geçenini nasip etsin inşallah 🙏🏻
hamiyetozturk351748 sadece1selda amin inşAllah tansiyonum oynuyor dün geceden beri keyfim kaçık suni sancı alan ve doğurabilen çok az insan var bir arkadaşım 15 saat çekti en sonunda nefes alamadı da sezeryana aldılar