dmlckr Pazartesi günü beta 611.73 çıktı kızlar aksam saat 19:30da yaptırdım , yine aynı hastanede carsamba aksam 19:30 sonucum 1274.62 suan ne yapmalıyım kılar tecrübesizim ilk hamiliğim 🥹🥹 neredeyse iki yıl olacaktı🥹🥹
Melike3506 dmlckr güzel artmış sağlıkla kavuşun inşallah yarın doktora gidebilirsiniz ya da bekleyebilirseniz bayramdan sonra gitmeniz daha iyi olur
myangelson dmlckr gayet iyi. Tekrar kan vermeye gerek yok. Son adete göre 5 hafta ve üzeri olduğunda doktora gidersen kese görebilirsin Allah’ın izniyle🌸
dmlckr Melike3506 bayramdan sonra gitmeyi düşünüyorum son adetim 21 nisan ama 22sinde beta testi yaptırmıştım orada sıfırdı
dmlckr aslmoms rahatladım biraz daha ecemi olunca herseyde korkuyor insan dün sonuç çıkana kadar yedim bitirdim kendimi iki katı olmazsa diye