30 haftalık hamileyim 2.gebeliğim sona yaklaştıkça sezeryandan ve sonrasında yaşadığım o dayanılmaz ağrıdan korkuyorum. 2.kez sezeryan olan anneler ameliyat sonrası ağrıyla nasıl baş ettiniz. Öneriniz var mı ağrılarını hafifletti diye paylaşırsanız çok sevinirim 😊