benlayda Kızlar 19 mayıs akşamı ovulasyon testi pikti. 20 mayıs akşamı silikleşmişti. Pik olan günü mü değerlendirmemiz gerekiyor yoksa pik olduktan sonraki günü mü değerlendiriyoruz ? Hangi gün ihtimal yüksek oluyor ?
Esma006 benlayda 19-20-21 değerlendir yeterli sonra iki gün boş bir dolu şekilde regle kadar o şekilde değerlendir