Maviyesil121212 ilk Doğumum biraz tecrübesizlik biraz da son haftalara kadar çalışmanın vermiş olduğu sıkıntılardan dolayı normal ama biraz uzun ve zor olmuştu ama şimdi onları uzun uzun anlatıp seni korkutmaya gerek yok. Güzel şeyler düşün aylardır beklediğin kavuşma gerçekleşecek yavruna kavuşacağını düşün canım.Güzelce duşunu al evde plates topun varsa çık güzelce egzersizlerini yap güzelce dualarını oku, sancıların arası giderek sıklaşıp dayanılmaz bir hal alınca doktora. Panik yapacak bir durum yok nişandan sonra hemen Doğum olacak diye bir şeyde yok bazen 1 gece bazen 1 hafta sürüyor ama sen hazırlıklı ol kendini ve bedenini Doğuma hazırla.