Ay özel olucak biraz ama ilk hamileliğimde vajinada minik minik 10 kadar kan toplamış gibi kabarcıklar vardı yaklaşık 4 haftalık hamileyim şuan daha fazla var araştırdım kan artışından dolayı falan diyor aslında ilkinde sorun olmadı ama ne bileyim yine evham yaptım biraz var mı benim gibi olan ?