Merhabalar. Ben 8 Mayıs’ta kan testi ile hamile olduğumu öğrendim. 13ünde keseyi gördük, 5+3′tü kalp atışı için bir hafta on gün bekle dendi. Kahverengi lekelerim başladı ve normal dendiği için acile gitmedim. İki gün sonra 15inde kırmızıya döndü hemen acile gittim. Progestan başladık. Kanamam devam etti. Ara ara geliyordu. Artış ya da parça düşmesi olursa gel dediler. 17sinde şiddetli bir sancı çektim. Üç saat aralıksız şiddetli bir şekilde sürdü. Serum taktılar. Etkisini üçüncü saatte aldım ve sancım kesildi. Kanama devam ediyordu. Parça düşerse gel dediler. Br de kesme aşağıdaydı. Hem kanama, hem kesenin yeri derken düşük riski yüksekti. O çektiğim sancı içinde bir şeyin sökülmesiydi resmen o gün düşmemesine şaşırdım. Dün (19) parça düşürdüm. Acile gittik. Kese duruyor dediler. Yapacak müdahele olmadığı için henüz kalp atışı için de erken olduğu için evde beklemeye karar verdim. 20si yani bugün hem özele hem devlete randevum vardı. 12 de özel hekimde muayenede kesenin bozulduğunu gördük. Gecikmiş düşük dedi. Progestanı bırak kendiliğinden düşsün dedi. 14.00te devletteki hekime muayeneye girdim ve kesenin tamamen düştüğünü gördük. 12 günlük bir anne olma yoluydu. Olamadım. Kalp atışını duysak belki daha zor olurdu ama kaç gündür acile git gel o kadar üzüldüm ve yoruldum ki. Bugün düştü dendiğinde hiç ağlayamadım. Şimdi benzer hikayeleri okuyup kahverengi lekelerin, kanamaların bittiği hikayeleri görünce çok üzüldüm. Demek ki düzelebilirdi. Ümit var mıydı?