@seybey ben iki gün önce doğum yaptım evopirin artı oksapar kullanıyordum ecopirini 35 haftada bıraktım oksaparı da cumartesi son iğneyi yaptım pazartesi doğum yaptım sezaryen oldum normal doğumu bekledim ama açıklığımda ilerleme olmadı benim ki böyle geçti şuan da bir sıkıntım yok