9 haftalik hamileyim son kontrole 4 Mayıs’ta gittim doktor ikili test için 11 /14. Haftlr arasinda git diye farkli bir yere yönlendirme yapti. Ama çok kararsızım yaptirip yaptirmamakta çevremde yaptirma diyen çok zorunlu yada gerekli biseymi eğer yaptırmazsm rutin kontrol için randevu almayi düşünüyorum