babyou çok sevindim gözünüz aydın olsun bende ilk kızımda 33 de doğum oldu bu hafta 33 oldum zaten riskli gebeyim serviksim son demlerinde 11mm kaldı 😃 o kadar korkuyorum inşallah bende kuvoze girmeden kavuşurum inşallah biraz daha bekler en azından 34/35 olurum inşallah çünkü benim kilosu da düşük Allah kimseyi evladından ayırmasın bende ayrı kalmadan kavuşayım inşallah, saglıcakla buyutunnn