cgdm_ Hanımlar 13+5 haftalık hamıleyım suan Bı kac gune ozel bi hastaneye gıdıp cınsıyetını sormak ıstıyoruz bu haftada soylerlermı aceba
tortillam_ cgdm_ pozisyonu uygunsa söyler. 14. Haftada öğrendim kızımı. Devlette 17. Haftada öğrendim hem 16 ya kadar bekletiyor hemde benimkinin pozisyonu uygun değildi. Hala değil mesela zar zor öğrendik erkekmiş. Cumartesi özele gideceğim kesinleşsin diye😂