Benimde 19. Hafta kasık ağrım vardı kramp gibi olduğu da oldu eğilince ağrı yok dik durunca saplanıyordu gibii, doktorum normal dedi magnezyum iç iyi hissettiğin pozisyonda dur geçmesini bekle karnın rahmin büyüyor geriliyor dedi ama sizin şiddetliyse stres yapmadan bir doktorunuza görünün yine de 😊