eemine_ Doktor bebeğin kilosu 1763 gr kilo alımı az dedi böyle olupta bebeğin kilosu artan var mı önerileriniz neler kızlar
gecemavisiii eemine_ bence sol tarafada uyumak önemli bebeğin oksijen alımı annenin yediklerinden doğru şekilde beslenmesinden dolayı vs yani kan akımı daha iyi
yinemihilal Kaşar, avakado, yumurta, ceviz ye bol bol. Artmazsa da üzülme bazı bebekler daha minyon olabilir normal
eemine_ yinemihilal yinemihilal cinsiyeti kız herşeyi sadece zayıf böyle giderse küveze girer diyince korktum 37 haftalık olunca böbrek şişmemden dolayı sezeryan olacağım inşallah kilo alımı düzelir dediklerinize uyacağım teşekkür ederim
eemine_ Havin49_ sağlıklı olup küvezlik durumu olmasında zayıflık birşey değil doğunca çok çabuk kilo alıyorlar zaten doktor düzgün beslenmediğinden oluyor diyince bir kafaya takmıyor değil insan
Havin49_ eemine_ benim bebeğim biri 1390 biri 2000 kg doğdu çok şükğr biri kocaman oldu bile diğeri zayıf ama hasta keşke hasta olmasaydı da zayıf olsaydı boşver kg yi takma zaten 2500 kg üstü küveze girmiyor solunum sıkıntısı vs yoksa