gzmtnr Adet olmam gereken tarihten itibaren 9 gün geçti beta 226 çıktı hesaplamaya göre 5+1 çıkıyorum betam düşükmü
emmy06 gzmtnr 2 gün spnra aynı yerde aynı saatlerde kan verip artışı takip etmelisiniz %60 oranı artış olursa sağlıklı denir
dilekmom6 gzmtnr ben 4 gün gecikme ile test verdim ve 3300 çıkmıştı betanın pek anlamı yok tek başına. Düzenli artış durumuna bakman lazım