newmomad valla kızıma hamileyken çok hareketliydi gece gündüz tepinirdi doğdu ne gece uyudu ne gündüz 🤣 kırklıyken bile gözlerim fıldır fıldır şuan iki yaşında hala öyle ve haalaaa geceleri uyumaz 64377484 defa kalkar 🤣 fakat bu bebeğim daha sakin gibi kızıma nazaran🤣 kahveye, çikolataya fazla bi tepkisi olmuyor hatta bazen hiç etkilenmiyor bile 🤣