bahartopcu işte sezeryan göbeği diye bir şey yokmuş, kendi göbeğimin suçunu sezeryana atıyomuşum gibi anlaşıldı, ben sadece durumu ifade etmek istemiştim, yani öyle katmanlı bi göbekmiş gibi göründüğü için sezeryan göbeği olarak ifade etim, yoksa göbek benim göbeğim ben yedim ben yaptım ahahaha işte normal doğumda da göbek oluyomuş dikkat edip spor yapınca hiçbir şey kalmazmış falanmış da filanmış, ha bir de asıl emzirme döneminde fazla yakılırmış , ben sadece şu şekilde beslendim faydasını gördüm veya şu hareketi bolca yaptım falan öyle tavsiyeler dinlemek istemiştim halbuki :)