funda1209 Kızlar bişi sorucam suyun gelmesiyle doğum hemen başlıyor mu ve suyun geldiğini anlıyormuyuz yani ya lavaboda yada duş alırken gelirse anlıyor muyuz
orhismommmmmm funda1209 hemen başlamıyor bazen 48 saat suruyormus ama yinede hastaneye gitmek lazımmış enfeksiyon olmamak için bebek hemen doğmuyor
hilalaselll4 funda1209 suyun geldiğini anlıyorsun benim tam doğum anında geldi kızım geldiği gibi suyu patlattı öyle hemen geldi
Cennet_kusu funda1209 benim suyum geldikten 24 saat sonra doğum oldu ama suyum gelir gelmez hastaneye gittim yoksa bebek enflasyon kapiyormus
Nur_budak funda1209 benim suyum 36+4 de gece birden bardaktan boşalır gibi gelmişti hastaneye gittim yatis verdiler enfeksiyon riski olduğu için 48 saat bekleder ama kendi sancım gelmedi suni sancı verdiler
evsever Benim ilk doğumum su gelmesi ile başladı. Su geldikten tam 24 saat sonra kızm doğmuştu. Yani hemen başlamıyor. Önce kasılmalar seyrek gelmeye başladı, daha dayanılırdı. Son 3-4 saati biraz zorladı sadece
stalas funda1209 anlıyorsunuz tabi ki ben lavoboya gitmiştim çıkarken durduramadığınız engel olamadığınız bir su geliyor. Hemen hastaneye gitmiştim sancılarım yoktu aslında yani ben hissetmiyordum ama nstde çıkmıştı ve iki cm açıklığım oluşmuştu. Hemen doğum başlamaz ama hemen hastaneye gitmek gerekir
sirius8 funda1209 ayaktayken çişinizi yapıyorsunuz gibi ama gelmesine engel olamıyorsunuz öyle düşünün mutlaka anlarsınız