pamuksekeer Kız oğlan vs dıyemıcem çünkü böyle bişeyin olduğunu düşünmüyorum.. Annem derdı sana hamileyken delı gıbı dolanırdın ıcımde korkardım acaba ıcımde yılan mı var diye 😂🤣 benım ilk kızımda Oyleydı hatta şuan ıkıncısı de kız doktora çok naıf tekmelerı dedım her bebek kendıne özgüdür dedı.. Mantıklı geldi bana da birde ılk gebelık olunca daha meraklı oluyor insan, daha çok üstüne düştüğün ıcın öyle gelıyor sana 😂