Hanımlar ben daha önce dış gebelik geçirdim ve sağ tüpüm alındı. Şuan sekizinci haftaya girecem hamdolsun , doktor bana da progestan verdi ama bu gebeligimde herhangi bir risk bişey yok . Günde iki defa kullan dedi bende çok kötü yan etki yapıyordu dundendir bıraktım kullanmıyorum sizce ne yapmalıyım? Ayrıca dün başka bir doktora gittim bırak dedi kullanma çok fazla bunaltı falan yapıyor o yüzden bu haldesin gerek yok kullanma dedi ne yapacağımı bilmiyorum gerckten