Merhabalar. Geçen de lekelenme adına başlık açmıştım. O hafif lekelenmelerden sonra bir gün idrara çıktım silinince kırmızı leke geldi parlak ve hemen acile koştum. İlçede oturuyorum. Nst bişey çıkmadı. Ebe baktı bebek pozisyon almış ama bebek çok yukarıda kanalda değil dedi. Doğum yok normal dedi. Eve geldim. Eve geldikten sonra İki gün geçti galiba. Bunu da dün yaşadım lavabom falan geldi gittim. Odaya geldim yere oturdum. Kızımın altını falan değiştim sağa döndüm sola döndğm oturduğum yerde sıvı geldi. Ayağa kalktım lavaboya falan gittim gelmeye devam etti çamaşırm ıslandı biraz avuç içimden fazlaydı. Su geldiğini düşündüm. Hazırlandık ilçeden ile şehir hast. aciline gittik. Detaylı ult. rahim uzunluk kısalık, su sızıntısı Nst vs her şeye bakıldı ve hepsi temiz çıktı. Hiçbir şey yok denildi. 1-2 cm açıklık var o da diğer 2 doğumdan kalma açıklık dedi. Kalktım eve geldim. Sabah 3 saat adet sancıdan benzer sancım oldu çook hafif kırmızı akıntım oldu. Yani artık doktora gitmedim. Bebek de hareketli bekliyorum bakalım 🤔 böyle bir durumla karşılaşan var mı? 3. Bu arada 3. Doğumum olacak…