gizemiaaa ben de aynı şeyleri yaşadım. O zamanlar anlaşmaları çınarlıydı sanırım hiç istemiyordum çok eski bir hastane diye. Şimdi ata sağlık galiba. Ben sonradan doktorumu değiştirdim zaten eski doktoruma geçtim. Cunku tavmergen cok yoğun ve bir soru sordugumda cok gec dönülüyordu. Ben gebelik takibi konusunda memnun kalmadım.