Ben 26 haftalık hamileyim ve ilk olduğu için yeni tecrübe ediyorum her şeyi. Daha mnce hiç midem yanmadı. Ağrırdı bulanırdı ama yanma hissi nedir nasıldır bilmiyorum. Son 10 gündür falan bazı günler bebek çok ağır gibi geliyor ve bu günlerde mide kısmımda sanki bir bıçak sokulmuş da ben hareket ettikçe oynuyor ve acı veriyor batıyor gibi hissediyorum. Mide ağrısı desem ağrı böyle bir his değil. Bu hisle birlikte aynı zamanda nefes darlığı da yaşıyorum. Nedir bu nasıl geçer? Bazı geceler uykudan uyanıyorum sanki taş yemişim gibi karnım midem ağır oluyor bebek çok ağır geliyor sabahı ediyorum sonra mide kendiliğinden komple boşalınca bu batma hissi geçiyor.