Kızlar bende enfeksiyon çıktı özel bölgemde de beyaz bir şey çıktı yanma yok fakat çok fazla akıntım var geçmiyor doktor da bugün Gyno lomexin krem verdi travazol verdi monurol 3g granül diye tek içimlik toz verdi suyla içilen kullanan var mı bana bilgi verebilir misiniz korktum nasıl yapacağım bilmiyorum da etkili bir ilaç mı ?