Merhaba. Bu ay ilk defa korunmayı bıraktık. Adetim 8 mayısta bitti 18 mayısta İnnovita ovülasyon testine başladım. Hafif pcosum var bazen 30 bazen 33 en geç 35 günde bir her ay oluyorum. Testi yaptığım ilk gün uygulamaya yükledim C/T oranı 0.37 çıktı ve şeffaf sümükümsü akıntım vardı. İkinci gün akıntı daha çoktu ama 0.18 çıktı. Üçüncü gün akıntı yine çoktu ama 0.13 çıktı. Hiçbir şey anlamadım yanlış mı yapıyorum diye. 2 saat önceden sıvı alımını durduruyorum ama yaptığım saatlar düzensizdi ondan mı oldu bilmiyorum. Biz yine de değerlendirdik 2 günde 1 devam ediyoruz ama testler kafamı karıştırıyor. Ne yorum yaparsınız