36+5 dogum yaptım enfeksiyon ve şekeri düştüğü için bebeğimi yoğum bakıma aldılar 7 gün. Yattıktan sonra değeri düzeldi çıkarıldı eve geldi yine hiç bi sekılde beslenmeyince 7 saat boyunca tekrar yoğum bakıma alındı crp si 68 çıktı küçük şehirde yaşadığımız için Ankara’ya sevk yazıldı ankarada omur ilik sıvısı almak istedi imza attık beynine enfeksiyon varmış diye bakıcaz dendi ama ömür ilikten sıvı gelmemıs alamamışlar sımdıde antibiyotik tedavisine başlandı crp si 5 saatte 100 yükselmiş çok korkuyorum canını yaktılar birsey olurmu omur ilik sıvısından diye Zekai tahir Burak Ankara hastanesinde yatıyor iyimi hastane