Kızlar 20. Haftalardan beri bebeğime iri deniyor hep 2 3 hafta önde gidiyordu şuanda 36+4 haftalık hamileyim 33. Haftada gebelik zehirlenmesi teşhisi aldım tansiyonumu takip edip iyi düzeyde tutarak bu haftaya geldik 37. Hafta doğum demişlerdi zaten kesin ben suni sancıyla normal doğururum diyordum ama bugün kontrolüm vardı gittim bebek karın çevresi 41 haftalık gözüküyor diğer ölçümleride 38 haftayla uyumlu 3800 4000 arası dedi kilosu için riske atamam omzu takılabilir sezeryan dedi ilk bebeğimi normal doğurmuştum bunda sezeryan deniyor sezeryan zor mu yaşayanlar bilgi verebilir mi korku var biraz 🥲🥹