Merhabalar bir şey daha soracaktım sizlere benim bu ilk gebeliğim ve doğum korkum var yani aslında yok ama devleti bana çok kötülüyorlar özel de de çok sancı çekmiyorsun direk sezeryana alıyorlar diyorlar devlete doğum çok mu kötü bir şey ilgilenen olmuyor mu ya da siz ne önerirsiniz