annelik132 anneyim01 regli olmam gereken gün lekelenme yaşadım daha sonrasında test yaptım cıktı sadece kasık agrım oldu daha belirti yaşamadım
anneyim01 annelik132 Tekrardan Hayırlı Olsun 🤰🏼🌸Sağlıklı bir şekilde Bebeğini kucagına alırsın inşAllah 😘🤲🏻😁