Arkadaşlar merhaba. Oğlum 22 günlük oldu ve gaz sancıları başladı. Karnı baya şiş ve çok huzursuz. Özellikle gündüz uykusu olsa dahi uyuyamıyo. Kendını sıkıo kızarıyo uyanıo. Kiraz cekırdegı kullanmaya başladık sanki pek fayda etmıyo. İlk çocuğumda böyle idi. Önerilerinizi alabilir miyim?