yavuzfk Kızlar 38+1 im 1-2 cm açıklık var ama bebeğin kafası çok yukarıda dedi pazartesi açıklık ilerlerse doğuma alırım dedi neler yapabilirim sizce bebeğin kafası aşağı insin açıklık olsun diye neler yapabilirim
sarikedi12 yavuzfk bugün bende çatı oldum 38 haftadayım 1-2 cm açıklık var dedı doktor sizde başka belirti var mı hiç açıklık hemen ilerler mi bisey de demedi doktor
yavuzfk sarikedi12 hayır hiçbir belirtim yok bizimki de birşey demedi sadece bebeğin başı daha yukarda dedi ama pazartesi de doğuma alacak bende kendi sancım gelmeden istemiyorum