Rabiayce Bebeğim 500 gram olmuş kızlar normal diye biliyorum Aslında sizin bebekleriniz kilolari ne durumda?
anapanda12 Bizde 500gram olmuşuz doktorum çok sevindi riskli gebeliğim olduğu için yarım kilo olmuş yaşama tutunacak seviyede dedi çok şükür 🤲 Rabbim hakkımızda hayırlı olanı verir inşaAllah