selmomm Bugün yaşadığımız depremi çok köyü hissettim. Bebeğim 9 haftalık elim kolum titredi. Bir an bayılacağım sandım. Birşey olmuş mudur ? Gitsem mi doktora
semblog selmomm beni de uykudan uyandırdı sanki rüyamda görür gibi oldum gözümü açtım salanıyor gerçekten tuhaf bi duyguydu . İnşAllah bişe olmamıştır kötü düşünmeyin herşey yolundadır bizde 11 haftalık olduk bugün
kubraaaatt Ben de hissettim depremi. Yarın 38 haftalık oluyorum ben doğurmadıysam seninkine de bir şey olmamıştır inşallah korkma🥰