Selamlar herkese bizim yarın tam 6. haftamız oluyor. (son adet tarihi ilk gününe göre) henüz keseyi de görmedik İnsallaj yarın göreceğiz. Kalp atışı duyulur mu sizce ya da Dr kalp atışı var der mi titreşimleri görüp sizler ne zaman dinlediniz kalp atışlarını ?