asellinafunda bende rakip beye gidiyorum da 140 bin olacakmış doğum ücreti,imkansız o parayı vermem,
Hastaneyi seviyorum değiştirmek istemiyorum o yüzden doktor değişikliği yapmam gerekecek diğer kontrolde
Sezeryn normal ikisi de aynı fiyatmi aceba ? Benim szryn olacak