gull_011 bende ilk gebeliğimde yaşadım malesef 35 haftada gelişim geriliği ile 1780 gram olarak doğum yaptım şimdi ikinciye hamileyim ilkinde 29. Haftada tansiyonla başlamıştı şikayetlerim şimdide tam 30. Haftadayım cuma günü kontrolüm var açıkçası tansiyonum birkaç kez filan yükseldi şimdiye kadar biraz korku ve endişe ile bekliyorum bir sorun çıkarmı acaba diye