Çaycumada doğum yapmayı düşünüyorum oradaki kadın doktora doğum yaptıran memnun kalan var mı memlekettin yabancısıyım bi kaç kişinin önerisiyle gittim ilk randevudan memnun kaldım ama tecrübesi olup paylaşmak isteyen var mı ( doktor ismini söylenmeyim diyorlar o yüzden yazmadım )