Kızlar pazar gecesi belimde kasıklarımda yoğun bi sancı başladı pzrtesi kadın doğum acile gittim tahlillerde idrar yolu enfeksiyonu çıktı monurol verdi akşam yatmadan önce içtim tualete çıkmamam lazımmış ama 3 saat anca bekleyebildim hala daha belim kasıklarım fena ağrıyor yürümekte bile zorlanıyorum birden giriyo şiddetli sonra hafifliyo sonra tekrar giriyo sancı bugün aile hekiminede gittim bişi kullanamazsın dedi cuma günü doktoruma randevum var dayanmaya çalışıyorum benim gibi olanlar varmı korkuyorumda bebeğime zarar vercek diye