Kanım başta çok güzel artıyordu en son 1200 gördüm 1 hafta sonra bebeğin kesesini görmek için hastaneye gittim kese görünmedi kan verdim Kanım 516 çıktı doktorum da erken düşük dedi 4 gün sonra tekrar kan ver dedi bugün tekrar verdim 597 çıktı anlam veremedim doktorla görüştüm yükselmesi iyi değil ama takip edeceğiz dedi kürtaj yapmayalım daha dedi pazartesi tekrar kan ver sonra ultrasonla da bakalim dedi kanamam falan hiç Bi şey yok düşmesini bekliyorum ama düşmüyor da bu saatten sonra tutunmaz da napacagim başına böyle bir şey gelen oldu mu?