whsh 34+2 cinsiyet erkek isim yok❌ Kaç haftalıksınız ve bebişlerinizin ismini belirlediniz mi Benim gibi isim bulamayanlara da fikir olur
whsh cylnboran04 benim de oğlumun ismi Yaman Ali bazen diyorum keşke Ali koymasaydik sadece Yaman olsaydı da buna da Ali koyardım
whsh ebrudefnee Poyraz, ensar, Mertcan benim beğendiklerim İbrahim, Bilal, haydar, paşa eşimin beğendikleri Ama dediğiniz gibi net değil içime sinen olmuyor eşime kalsa net haydar olucak da bana çok saçma geliyor haydar ismi
ebrudefnee whsh eşinizin ve sizin tercihiniz tabi ama haydar ismi banada biraz şey geldi umarım en kısa zamanda içimize sinen bi isim bulabiliriz 🌸🌸
liily @whsh merhabalar ilk bebegım erkek. 6 yasına gırmek uzere Allah ızın verırse . Ismı Birbey. Ilk duyanlar ya cok begenıyor ya garıpsıyor. Ama cıddı anlamda ısmını tasıyor. Bır gun olsun pısmanlık duymadım. Gırdıgı her ortamda ısmı dırekt ezberlenıp o sekılde hıtap edılıyor. Ilerıkı ıs hayatında zorlanacagını soyledı cevremdekı kısıler vazgecırmeye calıstı. Oglumun ıs hayatına kadar bey sıfatının cokta onemlı olmayacagını dusunuyorum. Ben oglumu bey olarak dogurdum herkes ona gore cızgısını bılsın kafasında bır anne olarak ınsanların cok ılgısını cekıyor. Ve kesınlıkle degısık dıye koymadım duydugum an sankı yılllardır bu ısmı dusunuyormusum gıbı hıssettım :) sızede ılk duyunca ılgınc gelebılır 🤭 sevgıler
duygunisa whsh inşAllah bir kızım var ikinciye hamileyim daha cinsiyeti öğrenemedim yarın belli olacak oğlum olursa bu ismi koymayı düşünüyorum ☺️