Multivitamin takviyesi görece gerekli. Beslenmenize bağlı. Ama çoğu hekim rutinde öneriyor. Devletin ödediği Decavit var. İçinde her şey var ama balık yağı yok. Ödenmeyen multivitaminlerde balık yağı oluyor. Ocean Mummy, elenatal 2, regenesis max vs gibi. Hepsinin içeriği birbirine çok yakın. Bu da genelde ikinci trimesterda başlanıyor.
D vitamini ve demir gebelerde özellikle 12. Haftadan sonra rutin kullandırılıyor. Düşük değilse bile olan düzeyi korumak için.
Folik asit ilk 12 haftada tek başına, 12 haftadan sonra multivitamin içindeki dozla devam ediliyor.
Doktorunuz söylemese bile aile hekiminizden yazdırıp kullanabilirsiniz hepsini de.