Ay kızlar hiç böyle olmamıştım daha önce..kızıma hamileyken karnım küçüktü ve bu tarz bi baskı hissetmiyordum bu gebeliğimde karnım kızımdakine nazaran daha büyük ve inanılmaz bi midemde baskı hissediyorum bugun sabah kalktığımdan beri midem hiç birşeyi kabul etmiyor su bile içsem aşırı şişlik oluyor ve içimi kaldırıyor nasıl geçer bu nefes bile alamıyorum 😭dik otursam kaburgalarım batıyor gibi oluyor çok daralıyorum