Kızlar ben kendi doktoruma gittim normalde berfol kullanıyorum onu bıraktırmadan decavit yazdı ikisi de multivitamin. Ekstra demir, d vitamini, c vitamini, magnezyum yazdı üstüne bi de prilam kullanıyorum bi anda bi sürü ilaç oldu. Başka doktora gittim sen napıyosun bu kadar ilaçla dedi çoğunu bıraktırdı demir ve d vitaminini kullan yeterli sana dedi. Ben ne yapacağımı bilemedim şimdi kullansam ayrı kullanmasam ayrı sorun kafamda bana bi akıl verin tekrar başka bi doktora mı gitsem napsam siz neler kullandınız. 14 haftalık hamileyim bu arada