2 gebeliğimde de vardı. İlk gebelikte 28. Hafta olmadan geçmişti. 2. Gebelikte 18. Haftada doktorum gördü 4 mm di. Detaylı ultrasona girdiğimde geçmişti. İçiniz ferah olsun. 10 mm altındaki kistler kendi kendine geçiyor. Ben ilk gebelikte bilmediğimden çok ağlamıştım. 2 gebelikte duyduğumda geçeceğini bildiğim için gönül rahatlığı ile çıktım doktorun odasından. 2 li test temizse. 10 mm altındaysa kis korkmayın.