Umayyyy İnanılmaz bi basagrım var ve midem cok kotu. Dayanamıyorum.. Sabahtan beri bi bucuk lt su içtim gecmedi parol yok suan dolorex içmemde sakınca var mıdır bilen duyan doktoruma ulaşamıyorum. Ama ölücem sanki..
yaseminemre Umayyyy merhaba canım . aynı sıkıntıları bende çekiyorum üstelik gribimde kaç tane doktora gittim paroldan başka ilaç içme dediler
Ozgeahmet Umayyyy evet içme sakın nöbetci eczanden parol al bence ben eczande çalışıyorum tavsiye etmem canım
Umayyyy yaseminemre gripten kırılıyodum. O zaman bile serumluk oldum ama ilac içmedim antibiyotik efervesan filan verdi bi gun içtim kac gun onceydi ama ya.. Gece uyumadım diye mi acaba kızlar ölücem sanki ;s
Umayyyy Uyuyamıyorum midem bulanmıyodu ne guzel suan yuregimi sıkıstırıyo kussam rahatlıcam. Hiç ilaç içmeyen ben o kadar dayanamadım ki baktım parol bitmiş.. Sabah esim giderken rahatlattmıştı suan yine aynıyım. Gozumu acamıyrum ki.. Kapatıp uyumaya calısırken de yuregime dayanmış midem sanki.. 😢😢😔😔
Umayyyy Ozgeahmet ya doktorum dusuk pnleyici olarak veriyoruz onu demişti bi kere içip endişelenince hiiç bişi olmaz demişti ama o zaman yeniydim suan 10+1im. Guvenemiyorum. Eczaneye gidebilsem ah keske 😢
yaseminemre Umayyyy çok geçmiş olsun bende antibotik başladım 3 gün önce ama bırakınca da tekralıyomuş keşke dewam etseydin
Umayyyy yaseminemre içsem mi yine onları acaba ya.. Gece uyumadık sabaha karsı uyudum uykusuzluk agrısı bulantısı gibi ama emin değilim gece aklıma da geldi ilaçlarımı gorunce devam mi etsem :/
yaseminemre Umayyyy kaç gün ara werdin ki canım benimde pek bilggim yok ama hemşire bi arkadaşım sakın bırakma dewam et dedi
Lidya Ağrı yönüne göre başına masaj yapmayı dene alnından ağrı varsa saçlı deri ve şakaklara,ensenden ağrı varsa ensen,beyincik ve boyun damarlarına masaj yap