busrakisisi Merhaba. Bugun Rahim filmi çekildim ve sonucunu doktora gönderdim cevap bekliyorum. Daha önce bu filmi çekilen var mi? Bende sonuç kısmına retrovert uterus, arkuat uterus ve sağ tuvalete ektazi diye not düşülmüş. Bunlar gebeliğe engel durumlar mı
nazifeeeeeeeeee busrakisisi arkuat uterus kalp şeklinde rahim diye biliyorum ben yanlışta olabilir ama benim rahim şeklimde öyle ama gebeyim şuan gebe kalmaya sorun değil
Naznay 2 yıl gebe kalamadım rahim filmi çektim o ilaç tüplerimi açtı hafif tıkanıkmış 1 ay sonra hamile kaldım asla zararı olmaz yani
busrakisisi Naznay çekildikten sonra ne kadar süre ilişkiye girmemek gerekiyor? Bana 5 gun antibiyotik kullan dediler ama ilişki ile ilgili bir bilgi vermediler. Bir de filmden sonra gebe kalmak için ekstra bir sey yaptınız mı
gizemysl Naznay aynı şey bende de oldu rahim filminde tüplerim tıkalı çıktı doktor ameliyat olacaksın tüplerini alıcaz dedi ama o ay içerisinde hamile kaldım
busrakisisi songul_203 merhaba zor olmadi anestezisiz yaptırdım regl ağrısı gibiydi 10 dakika sürmüştür en fazla
songul_203 Bi tanışımın bir yumurtalığı hiç çalışmıyor bir taneside çok az çalıyor regl çok kısa sürüyor film çektiremiyor ve çok korkuyor çektirmeye
Naznay songul_203 şöyle aslında anestezi yapabilir özel de yaptım anestezi ile 20 dedi normal de 10 dedi inan 5 saniyelik bişi ilaç bıraktığı an normal adet sancısı gbi çekiyorsun ve saniyelik sürüyor o ilaç tuz ruhu gbi kapalı olan yerleri de açıyor
Naznay busrakisisi pcos vardı yumurta büyütücü tek kullandım filimden 3 gün sonra ilişki önerildi bana o ay da adet gördüm sonraki ay görmedim
Naznay busrakisisi hata o ay korun dedi ilaçtan ötürü sağlıksz gebelik olmasın diye kanamam lekelenmen durursa bi 3 gün daha bekler ilişkiye girersin tabi bi uzmana da danış farklı olabilir
busrakisisi songul_203 hayir benim reglim düzenli hep songul_203 hayir benim reglim hep düzenli ve süresi de normal
nazifeeeeeeeeee busrakisisi erken doğum vs gibi riskler oluşturabiliyor dedi doktor. Ufak bi ameliyatı varmış sanırım eğer gebe kalmadan önce bana gelseydin önce bunun çaresine bakardık dedi
Bsrb busrakisisi benimde arkuat uterus, bu rahim yapısında hamile kalan çok bende gebelik elde edemedim ama eş sorunuda vardı daha sonra Hsg çekilince bi defa da klomen kullandım ama kalbi durdu bebeğimin
busrakisisi Naznay ben hayatim boyunca hic regl olmama sorunu yaşamadım her zaman gunu gününe olurum ve 5 günde biter o yuzden hiçbir sorunum olmadığını düşündüm hep. Şimdiye kadar doktorlar da bir sey söylemedi. Pkos olduğumu birkaç ay önce ogrendim 28 yaşında ve 8 aydir gebelik icin uğraşıyorum…
Naznay busrakisisi o zaman ileri düzey değilsin hersey kafada bitiyor inan ben bu ay umudu kestim kafadan baktım ki hamileyim
busrakisisi Bsrb eşimin de sperm testinde sayısı cok iyi cikti ama sekli bozukmuş normal değerin altında cikti ama doktorumuz sorun yok sayısı cok iyi demişti. Simdi kendi sonuçlarımı da attım cevap bekliyorum bakalim ne diyecek bu şekilde kendi kendimize deneyerek olur mu yoksa yine mi catlatma deneyeceğiz ya da baska bir yöntem mi kullanmak isteyecek