@097 doktoruna da danısarak ben korse kullanabılırsın canım . Ben cok rahat ettım . Kolay ıyılestım ve cok sukur sarkmada olmadı. Inan herseyden once hareketını kolaylastırıyor. Bel korsesı ama alttan gıymelı tuvalet ve kullanım acısından bence olumsuz. Bır doktoruna danıs ıstersen