Kızlar, hamileliğimi ilk öğrendiğimden beri vajinal doğum istiyorum fakat şöyle bir sorunum var. Çok çabuk irritasyon ya da mantar yaşıyorum. Bekarken adet olacağım zaman ölmek istiyodum çünkü üçüncü gün pedden dolayı mantar yaşıyodum. -saatte bir değiştirme, peçeteyle destek, pamuklu ped vs farketmeksizin, ne kadar dikkat edersem edeyim.-, kütüphanedeki sandalyeler deriydi ve ben hava sıcakken biraz otursam biraz terlesem hemen kaşıntı başlıyodu ve bu bi kaç gün sürüyodu. Nioli yağının iyi geldiği söylendi ama nioli yapı bile bende irritasyon yaptı. Açıkçası bu durumdan çok korkuyorum. Doğumum tam haziranda o sıcakta nasıl kuru, nemsiz tutacağım, Bebeğim iri bebek, her halükarda kesili bir doğum olacağı kesin. Lütfen aydınlatır mısınız, kaç gün ped kullanmamız gerekecek, akıntı yoğunluğu ne ve kaşıntı mantar sorunu yaşayan oldu mu, nasıl çözdünüz?