Merhaba arkadaşlar. 11 haftalıkken önlem amaçlı Serklaj oldum. Şuan uygulamaya göre 25+6 ultrasona göre de 27 haftalık gebelik görünüyor. Hareket ettiğimde yürüdüğümde uzanırken sağa sola döndüğümde en alt kasıkta ağrı oluyor. Sabit uzanınca ağrı falan olmuyor sadece hareket edince oluyor. Bu durumu yaşayan var mı aranızda normal mi acaba