monii mercanyildizi ilk gebeligimde doktorum aşırıya kaçmadigin sürece istedigini yiyebilirsin demisti. İlk gebelikte cok korkarak yiyordum. Simdi ikinciye hamileyim canım ne isterse hic takmadan yiyorum. Yemezsem daha kötü bence😅
mommygirlboy Yiorum valla ne yalan söyleyim bişey olmaz canın ne istiyorsa ye sınırını bilerek hele pul bibere olan düşkünlüğüm arttı hamimelikten dolayı